پذیرش جهانی کریپتو برای Bakkt به پایان رسیده است
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

Leo Imasuen profile picture

پیامد مستقیم سقوط FTX (FTT-USD) به Bakkt (NYSE:BKKT) احتمالاً بسیار محدود خواهد بود همانطور که مدیرعامل آن گاوین مایکل در بیانیه اخیراً منتشر شده تأیید کرده است. اما FTX، سومین صرافی بزرگ کریپتو در جهان از نظر حجم، یکی از برجسته‌ترین و قابل مشاهده‌ترین شرکت‌های رمزنگاری از دیدگاه نهادی بود. فروپاشی آن به سرعت، فقط بیش از یک هفته انجام شد، و لحظه‌ای را برای صنعتی تعریف می‌کند که هنوز در محاصره است و از سالی که شاهد شکست ارز Terra/Luna (LUNC-USD)، ورشکستگی وویجر بود، در حال چرخش است. Digital Ltd. (OTCPK:VYGVQ) و BlockFi، انحلال صندوق تامینی ارزهای دیجیتال Three Arrows، و انفجار سازنده بازار Alameda Research.

با عجله سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی برای خارج کردن ارزهای دیجیتال خود از صرافی‌های متمرکز، دردسر بیشتری پیش می‌آید که به گفته بسیاری از تحلیلگران رمزارز، به سرعت به مجموعه‌ای از عملیات‌های بانکی آبشاری تبدیل خواهد شد. سال 2022 زمانی بود که رویاهای رمزنگاری از بین رفتند و Bakkt احتمالاً از تأثیرات درجه دوم رنج می برد. Core Scientific (CORZ)، بزرگ‌ترین ماینر بیت‌کوین در آمریکای شمالی، نشان داده است که ممکن است پس از مواجه شدن با مشکلات مالی، ورشکستگی فصل 11 را اعلام کند و وام‌دهنده ارز دیجیتال جنسیس در آستانه فروپاشی است. ادغام مادی یک اکوسیستم که بیش از یک دهه در حال توسعه بوده است، اکنون محتمل ترین نتیجه به نظر می رسد که جزر و مد از بین می رود و شرکت های رمزنگاری که برهنه شنا می کنند، مشخص می شود. شرایط فعلی در حال حاضر باعث ایجاد یک سطح مادی از رکود شده است و شرکت‌ها برای حسابرسی هجوم می‌آورند و سپس قرار گرفتن در معرض همتایان خود را کاهش می‌دهند.

پذیرش کریپتو از دیدگاه نهادی و خرده‌فروشی ضربه خواهد خورد

Bakkt توسط چندین شرکت خدمات مالی برای ارائه قابلیت های رمزنگاری به مشتریان خود مورد اعتماد است. راه‌حل‌های آن به مصرف‌کنندگان خرده‌فروشی اصلی نیاز دارد تا در واقع از بیت‌کوین و همتایان آن به‌عنوان رسانه‌ای ملموس برای تراکنش‌ها استفاده کنند. در واقع، کسب‌وکار Crypto Solution این شرکت، رمزارز را به‌طور یکپارچه در برنامه‌های بانکی و به عنوان یک راه‌حل پرداخت یا برنامه پاداش ادغام می‌کند. رشد این راه‌حل‌ها به پذیرش جریان اصلی رمزنگاری فراتر از صرفاً یک بسته ابزار سوداگرانه برای ثروتمند شدن بستگی دارد.

Bakkt Crypto Solutions

Bakkt Bears درست است که سؤال کند که مدل تجاری شرکت چقدر سالم است و نوسانات قیمت رمزنگاری است. هنگامی که این شرکت آخرین بار درآمد خود را برای سه ماهه سوم مالی 2022 خود گزارش داد ، درآمد با 12. 9 میلیون دلار درآمد داشته است که 41 درصد نسبت به سه ماهه سال گذشته با درآمد معاملات ناشی از رستگاری وفاداری بیشتر این رشد را افزایش داده است. حسابهای ترانزیت نسبت به سال گذشته 21 درصد افزایش یافته است تا با حجم تبدیل دارایی دیجیتال به 182 میلیون دلار برسد. این یک افزایش 73 ٪ نسبت به سال گذشته در پشت بازخرید وفاداری از رونق سفر پس از برد بود.

Bakkt fiscal 2022 third quarter net revenue

این شرکت هزینه های عملیاتی را به استثنای اختلال 60 میلیون دلاری ثبت کرده است ، که از هزینه های 39 میلیون دلاری در دوره سال گذشته افزایش یافته است. با این حال ، هزینه های عملیاتی گسترده تر از جمله اختلالات به دلیل هزینه نقص جزئی غیر نقدی در حسن نیت و سایر دارایی های نامشهود در ترازنامه آنها به 1. 61 میلیارد دلار رسید. مدیریت در طول درآمد آنها اظهار داشت که هزینه اختلال در کاهش سرمایه در بازار و تأثیر زمان طولانی برای فعال سازی محصول رمزنگاری شده است.

این شرکت همچنین برای دستیابی به Crypto Apex یک قرارداد 200 میلیون دلاری را بست. 55 میلیون دلار از این مبلغ به صورت نقدی پرداخت می شود و باقی مانده مشروط به کسب و کار در دستیابی به اهداف مالی خاص است. باکت انتظار دارد که این قرارداد در اولین سال کامل پس از بسته شدن آن ، به درآمد و EPS بپردازد. هم افزایی بین 20 میلیون دلار تا 25 میلیون دلار از طریق Headcount و راندمان فناوری تعقیب می شود.

زمستان رمزنگاری فقط یک سال دیگر اضافه کرد

این شرکت با ضرر تعدیل شده EBITDA 30. 7 میلیون دلار ، از دست دادن 24. 1 میلیون دلار در سه ماهه سال گذشته ، این شرکت را می بیند که موقعیت نقدی و معادل های به ظاهر بزرگ خود را به طور مداوم کاهش می دهد زیرا زمستان رمزنگاری پایدار است. رشد درآمد فعلی باید مورد ستایش قرار گیرد ، اما درآمد اشتراک در دوره سال گذشته خود کاهش می یابد و افزایش زیاد درآمد معاملات به طور گسترده در پشت یک سال گذشته پیش آمد که هنوز با محدودیت های مسافرتی در دوره همه گیر مختل شده است.

آیا باکک با ارزش سازمانی که به 376 میلیون دلار کاهش یافته است ، کم ارزش است؟17 ٪ علاقه کوتاه به شرکت چنین فکر نمی کند. اعتماد به نفس سرمایه گذار در کل صنعت رمزنگاری در نتیجه دفع FTX آسیب های ساختاری خواهد داشت و BAKKT احتمالاً شاهد مشارکت های جدید در پشت این خواهد بود. علاوه بر این ، با فعالیت عمومی مصرف کننده در فضا که در باسن به زمستان های رمزنگاری شده و چشمه ها گره خورده است ، کشیدگی زمستان فعلی تا سال 2023 مسیر درآمد آینده باکت را نامشخص می کند.

در سال 2021 شاهد پذیرش رمزنگاری نهادی در مقیاس بزرگ بود زیرا بیت کوین و همسالانش منفجر شدند تا اوج خود را ثبت کنند و بنگاه ها با عجله به سمت صعود حرکت کردند. در حال حاضر برعکس پس از سقوط FTX اتفاق می افتد. تعداد زیادی از سرمایه گذاران خرده فروشی به نظر می رسد که فقط سنت های حساب معاملات FTX خود را با کل خسارات برای سایر شرکتهای نهادی بازیابی می کنند. این تأثیر ترس و عقب نشینی خواهد بود. نه فقط از یک تقلا برای کاهش قرار گرفتن در معرض طرف مقابل بلکه از پاسخ نظارتی بالقوه. ارزش شرکت 6. 58x باکت برای پیشبرد فروش چندین باعث ایجاد فضای کمی برای عدم موفقیت در اعدام می شود و بیش از 117 ٪ حق بیمه به میانگین بخش خود می رسد. این شرکت همچنان یک اجتناب است.




:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: